JanneParis.reismee.nl

Lente in Parijs!

Hallo iedereen,


Na 1,5 uur aan mijn blog geschreven te hebben is mijn computer net uitgevallen en is mijn verhaal gewoon van de aardbodem verdwenen!!! ARGH ik kan hier echt heel erg boos om worden maar ik ga het verhaal nu niet weer helemaal opnieuw schrijven omdat ik daar nu simpelweg gewoon de tijd niet voor heb. Ik kan wel huilen ook omdat het een heel lang verhaal was want ik had de afgelopen maand al niks meer gepost. Ik kom snel met een verhaal dat beloof ik en alles gaat ook goed hier.


Bisous,

Janne

Reacties

Reacties

Annie en Elly

Janne wat een droevenis, maar..... er zijn ergere dingen. Het is zonde van de energie en de tijd die je er aan hebt gespendeerd. Op naar de volgende keer, maar eile mit weile.
Geniet maar van het lenteweer, hier is het ook prachtig, overal bellefleur.
Verder gaat het hier ook goed, zijn weer druk met de repetities op de kantorij voor de Paas.
Nu stop Ik ook, Gezellige tijd en succes met de voetbal. Wat heeft Oranje het zich moeilijk gemaakt he, volgens kenners was dit echt niet nodig geweest, we wachten af.
Dag meisje, pas goed op je zelf.
Groetjes uit Mokum

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!